Kružni tokovi imaju smisla u retko naseljenim delovima grada. Ukrštanja bulevara su besmislena ako se ne naprave nadvožnjaci i podvožnjaci koji ce omoguciti nesmetano kretanje vozila. Kružni tok kod Spensa ce svesti bulevar Cara Lazara na jednu traku umesto dosadasnje 3 a iz Fruskogorske ulice idu dve trake umesto jedne. Prakticno se daje prednost manje prometnoj ulici. Cak i ako se ubrza protok kod Spensa, u sta sumnjam, nailazi se na dva semafora u pravcu Dunava pa ce se tu praviti gužva. Sustina kretanja bulevarima je da nema zaustavljanja. Od mosta Slobode do Zeleznicke stanice ni jedan semafor, od centra do Naselja ni jedan semafor itd. Pogledajte kako je resen Bec, Pariz pa cak i Beograd.
Molim nadležne da preispitaju ovu odluku. Pre svega na ovoj raskrsnici nije velika gužva, a što je mnogo važnije, pešaci će imati mnogo više problema da pređu sa jedne strane na drugu nego što je to trenutno slučaj.
Da si barem 2% u toku znao bi da ova raskrsnica uopšte nije toliko zakrčena da je potreban kružni tok, a on usotalom neće rešiti ništa ako se potpuno ne izbace pešački prelazi, što će opet dovesti do svakodnevnog pretrčavanja bulevara. DA da ne govorimo o tome da je svaka simulacija koju su predstavili javnosti dosad pokazala da ne postoji dovoljno prostora za kružni tok adekvatne veličine.
Kakve komentare čitam od raznih ljudi pa vlast je super.
Ovaj kruzni tok ovde treba. Kruzni tok treba staviti gde god može. Usporava a ne zaustavlja saobraćaj. Nema čepova a ni ozbiljnih nezgoda. Ovo su napokon rešenja. Još ako se uradi dobro sa nekom specifičnom skulpturom u sredini onda bi to bio pogodak.
Dok god se bude smelo iz desne trake da se ide desno I PRAVO, kruzni tok nema smisla. Jer cim ti ides pravo, teoretski seces nekog ko iz unutrasnje hoce da se iskljuci na tvoj desni izlaz. Iz desne samo desno i nema teoretske sanse da dodje do sudara.
Ova raskrsnica je jedna od retkih u gradu na kojoj nema zagušenja, tako da je kružni tok tu potpuno beskoristan. Ono čim bi se protok saobraćaja na istoj još ubrzao jeste ukidanje pešačkih prelaza i semafora iz pravca Bul. C. Lazara ka Bul. Oslobođenja. Ovo mesto "plače" za pothodikom, kružni tok sa pešačkim prelazima na svakom izlazu ili u blizini od 50m je budalaština ’ala Bul. Evrope.
Podzemni prolazi i uslovno desno u odvojene trake (i kažnjavanje na sva četiri "samo da obavim" vozača) su rešenje za saobraćajne gužve, kružni tok samo po sebi, bez ispunjenja gore navedenog je budalaština koja ima smisla samo od ponoći do 5 ujutro i to ne vikendom.
Pa ovde ljudi ne znaju ni osnovni pravopis, a ne da koriste kružni tok.
Toliko važnijih saobraćajnih problema ima da se reši, a mi rešavamo jednu od raskrsnica koja zaista dobro funkcioniše. Što neko reče, šta će se dešavati kod Promenade kad svi lagano prođu kroz turbo kružni tok? Neće ni proći pošto će se nakupiti vozila do fakulteta.
@Lala
Fjutog i Vesternik
@Dejan
Da znaju šta rade imali bi nekada i zeleni talas na bulevarima. A pola raskopanog grada i problem da se dođe iz jednog kraja grada u drugi dovoljno govori o njihovom znanju.
Vidim da ste svi vi u najmanju ruku saobraćajni inženjeri, i da sve naj bolje znate . Ustvari , vama nikad ništa nije dobro , ni kad se gradi , ni kad se ne gradi , kao begečka nana uvek uz onu stvar
Pustite struku da radi svoj posao,verovatno tamo ima bar neko pametan , ko zna kako i zašto nešto radi.
Jedini suvisli komentar.
Za intenzitet saobraćaja na postojećim kružnim tokovima i ostalim raskrsnicama sa semaforima na bulevarima, jedino što ima smisla su denivelisane raskrsnice.
Ja sam samo hteo da pitam šta će se dešavati na raskrsnici kod merkatora kad taj turbo turbo extra novokomponovani kružni tok u saobraćajnom špicu turbo brzo propusti vozila koja idu sa keja u pravcu limanske pijace?
E, to će ispred promenade da bude svaki dan saobraćajni slom
Kruzni tok ima smisla ako su sve raskrsnice na istom pravcu takodje pid rezimom kruznog toka.ovde to nije slucaj.štaviše, pešacki semafor kod fakulteta je preblizu i kad on ..zatviri..u kruznom toku ce nastati kolaps.Sem tog, dobar deo vozača ne zna pravila voznje kroz kruzni tok i iz straha i neznanja ulazi u njega krajnje desnom trakom ( čak ga i strelica na kolovozu na ulazu opominje i podseca da je to traka za desno ili pravo) a oni skrecu levo ili vrse pulukruzno.Strašno.
Наравно, ни ове "обичне" кружне токове многи не могу да разуму, а камоли турбо, али мислим да нам треба. Једино што мислим да би требало да се изграде кружни токови и код железничке станице који би вероватно био и највећи, али и веома користан.
Ljudi da iskoristim priliku da kazem, nemojte molim vas iz spoljne trake na treci ili cetvrti izlaz u kruznim tokovima, prosirite pricu, recite nekom da nauci vise ovaj narod, ovo je ludilo koliko ljudi nemaju pojma.
Svaki dan prolazim više puta gde treba da bude "turbo" kružni tok.
Zagušenja su na rakrsnicama bul cara Lazara - Stražilovska, pa kod presecanja bul.oslobođenja, pa kod cara Dušana i na kružnom toku kod bul. Evrope.
Najmanji su zastoji gde treba da bude novi kružni tok cara Lazara i Fruškogorska.
Podrzavam, mozda nas neuki narod konacno nauci kako se treba kretati u kruznom pa nauceni u ovom novom "turbo" primene i na ostale. Jer stvarno ako neko u ovom kruznom izazove nezgodu treba mu dozivotno zabraniti da vozi - cak i bicikl i trotinet!
Kako ljudi u Novom Sadu i dalje nisu naučili pravila kretnje u kružnom toku onda ispadne da nam ovakav treba, odvojene trake i ne možeš drugog da ometas, ali ako već planiraju da ga prave neka prvo završe sve druge radnje vezane za puteve u NS i onda krenu sa radovima od "devet" meseci
Ovde je fora da znas ko ce gde i brze se ukljucis.. Ali u ovom gradu niko ne zna ko ce gde i voze kako hoce, bez signalizacije.. Kad vidim da udje u spoljasnju traku, pa mi sece put ulaskom eto tako u unutrasnju, samo da bi na desno odma izasao, znaciii
Kako ljudi u Novom Sadu i dalje nisu naučili pravila kretnje u kružnom toku onda ispadne da nam ovakav treba, odvojene trake i ne možeš drugog da ometas, ali ako već planiraju da ga prave neka prvo završe sve druge radnje vezane za puteve u NS i onda krenu sa radovima od "devet" meseci
ta je raskrsnica trenutno jako konfuzna i ljudi se gube gde smeju. a gde ne smeju da idu i u koji krak puta da udju. Kruzni tok je tu odavno bio potreban. Podrska!
Ovde je fora da znas ko ce gde i brze se ukljucis.. Ali u ovom gradu niko ne zna ko ce gde i voze kako hoce, bez signalizacije.. Kad vidim da udje u spoljasnju traku, pa mi sece put ulaskom eto tako u unutrasnju, samo da bi na desno odma izasao, znaciii
od 1898 godine u Puli je Austrougarska napravila na ulazu u grad kruzni tok sa 3 trake.
Nikad nemozes iz unutrasnje trake da preseces put da izadjes nekome ko je u vanjskoj traci bez obzira dali se je prestrojio na ulazu ili nije. Plave boje je znak za prestrojavanje ali vama to nista ne znaci. I dalje na Bulevaru Evrope kod Lidla divljaci iz unutrasnje misle da mogu paralelno da skrenu prema Lidlu. Svaki dan ama svaki dan sudari.
Ne znam šta je tu "turbo". Kao vozač, kažem da treba priličan broj vozača vratiti u auto-školu. Kao pešak i majka dvoje dece, kažem da je sada horor preći na tom mestu, i pored 3 semafora. Pokušajte da stojite na ostrvu u vreme kiše, sa detetom za ruku i drugim u kolicima. Ako ne bude semafor na izmeštenom prelazu, biće "ruski rulet" preći, ili "prelazite na sopstvenu odgovornost". Situacija kao što je bila kod DALTON zgrade. Ako bude semafor, od "turbo" ni malo t.
zasto svemu otpor? To je nesto novo. Ovde u Nemackoj ih ima. Umesto da ste sretni sto ce se ubrzati saobracaj, vi negodujete. Strasno. Protiv mosta ste, protiv tramvaja i metroa, protiv optickog kabla sbb, protiv spomenika.....
jao Turbo folk kružni tok, pa kad budu s razglasa rokali Sinan i Šaban.Šalu na stranu najfrekventniji deo grada ostaće u kolapsu, jer će verovatno biti zatvoren na više od godinu dana da bi stručnjaci iz dva dobro poznata privatna putna preduzeća mogli da naprave verovatno najgluplju moguću stvar u saobraćaju koja se zove kružni tok.
bas zato nam treba turbo kt, da bi ljudi naucili kako da koriste, tj da bi skontali da nema nikakve razlike izmedju obicnog i turbo kt. Na kt su samo iscrtane/zacrtane putanje.
Koliko vidim sa slike, "turbo" kružni tok je ništa drugo do običan kružni tok za debile, tj. razlikuje se jedino po prenaglašenoj horizontalnoj signalizaciji. Nije ništa ni bolji, ni gori, ni brži, ni sporiji. I da svi ljudi koriste "običan" kružni tok u skladu sa ZOBSom, ne bi bilo potrebe za ovakvim šminkanjem.
A da li uopšte kružni tok na mestu ukrštanja Fruškogorske, i bulevara Cara Lazara? Apsolutno da. Ovo mesto vapi za kružnim tokom.
Sve je to lepo i sve to nama treba ali...Ko ce to da plati? Srbija je vec zaduzena 35 milijardi od raznih kredita..Zaduzili smo i praunuke. Sve se bojim da dolazi vreme naplate a para nemamo...Malo se osvestite sve to lepo izgleda a para sem od kredita nema..
A jedan krak ce voditi direktno ka SPENS-u u ulicicu i seriju zabranjeno desno/levo znakova, sluzice i za animaciju stanara u novoj velikoj zgradi koja se tamo gradi. Naravno, u nekom momentu ce morati i semafor postaviti i tada ce taj turbo bespotrebni kruzni tok postati turisticka atrakcija, a naplacivace se i lezarina za automobile u njemu.
A ko je ikad video da neko menja traku u našim kružnim tokovima? Svi imaju samo dve trake i suviše su mali da dozvole prestrojavanje. Jedini problem naših kružnih tokova je strah naroda od njega i zauzimanje spoljašnje trake za bilo koji izlaz osim prvog izlaza. Praktično je dovoljno napraviti bankinu da iz desne trake ne može pravo, i eto nastao je turbo.
Ljudi, ništa strašno, postoje takvi kružni tokovi u Istri, oko Pule i Rovinja, verovatno i u drugim mestima.
Ako ideš skretanje odmah prvi izlaz, ili drugi izlazideš na desnu traku, ako ideš na dalje, ideš na unutrašnju traku i to je čitava filozofija...
Sve isto kao i običan kružni tok, samo što je i malkice fizički odvojeno i neukima nacrtano kako bi trebalo da se vozi u običnom križnom toku...
P.s. izgleda su SNS kadrovi iz NSa letovali u Hrvatskoj, iako im je zabranjeno, pa sada spinuju da je to holandski super giga mega kružni tok...
Dragoslava Srejovića je ulica na kraju Novog Naselja koja se nalazi odmah iza početnih stanica autobusa 2,7,8,9.
Ulica je JEZIVA. U pitanju su životi mališana. Kada vidite majke sa decom u kolicima na koja kače svetleća svetla i katadioptere da ih neko ne razvuče po asfaltu. Kada se nešto desi tragično, džaba da su nam kruzni tokovi od zlata. Kada bi neko iz grada izneo cenu koštanja za jedan običan trotoar za bezbedno kretanje pešaka, znam da bi svi žitelji ovog dela grada sami zajednički finansirali izgradnju trotoara spasa za decu.
VELIKO HVALA za sve koji se interesuju za ovaj slučaj i žele da doprinesu sprecavanju nekog novog zla na našim ulicama.
HVALA i vama što udarate manijački minuse, i Vašu decu sam upozorio ovim komentarom da izbegavaju ulicu D. Srejovića
Podržavam kružni turbo tok i da ih je što više,ali opet neće biti saobraćajne kulture jer je ra većina nema ni u kući.
A razlog je kompletna situacija u zemlji koja decenijama uništava srž ove zemlje,a to je narod.
Ako sam dobro razumela šta je turbo kružni tok, ne vidim razliku izmedju njega, i običnog kad se koristi kako je namenjen i na jedini način na koji je efikasan. Nisam ni znala da dosadašnje koristim u turbo stilu.
Odlično rešenje za ovu raskrsnicu. I slažem se jednim od prethodnih komentara, da treba, umesto pune linije, da se napravi gumena ili barijera od nekog drugog materijala (par cm visine), koja neće dozvoliti vozačima prelazak iz jedne u drugu traku dok su u kružnom toku.
Није најприоритетнија раскрсница али ипак треба и ту кружни ток да се убрза саобраћај.
Нека уведу ово на углу Јеврејске и Михајла Пупина са подземним пролазом, убрзаће се саобраћај много, пешаци бити безбеднији. Добили би бржи градски превоз на тој деоници а то је нешто чему теже. Више ствари би било решено тиме. Само би требало стајалишта код позоришта увући
Ne pamtim da sam se ikada za 20 godina zadrzao na toj raskrsnici.
Nepotrebno. Ali zato kod Merkatora ostanem da kampujem.
Dodatno - na animaciji novi semafor 50m od turbo naprednog toka?
Sta smo time dobili? Opet semafor kao sto je i bio kod cesme?
Debilana teska... I ono sto anketa pita iako nosi najmanje bodova trenutno - sta vredi sve kada policija dozvoljava brbanima da parkiraju na trotoaru i u sabracanoj traci i kada nemamo ni 5% kulture u saobracaju kao sto nemamo ni u medjuljudskoj komunikaciji...
Već sam pisao ali da ponovim.
Jedna stvar je da li na toj lokaciji treba kružni tok.
A sasvim drugo je kada se tako nešto i primeni pa onda da sud o tome. Imao sam priliku voziti kroz ovako uređenu raskrsnicu. Utisak je dobar. Prvi put je bio šok jer su trake u jednom delu fizički odvojene i nemaš mesta za ispravljanje (prestrojavanje) u kružnom toku.
Posle je bilo ok. Bitno je da znaš kud si krenuo i iz koje trake se uključuješ. Što je nama i najteže.
Ako se ostave samo iscrtane pune linije, ništa se ne dobija. Nama puna linija ne predstavlja problem. Biće kao i svaka druga kružna raskrsnica. Ako se postave barijere, u vidu gumenih niskih barijera koje na sebi imaju katedioptere pa ih vidiš i u mraku, biće bolje. Ne mora bankina, betonska, mada ima i takvih raskrsnica.
Nisam iz te branše ali ima dobrih primera koje treba pogledati.
Nista se tu nece rascistiti jer je dozvoljeno iz Fruskogorske levo kod Tehnoloskog parka u pravcu ka Strandu
Cep postoji a osta e i ako bude bilo kruznog
Gde si bio - nigde
Sta si uradio - nista
Sedi drvo na drvo
Podržavam svo bahato trošenje našeg novca! Idealno bi bilo da se i za to zadužimo. I podržavam da firma sns batinaša dobije i ovaj projekat! Živeli. Pa makar ponovo u kamenom dobu!
Narod koji ne ume da napravi ni šaht u nivou kolovoza, ne treba da razmišlja o "turbo" tokovima. Proterali smo Nemce. Neki su sami otišli, neki izumrli. Dok ih je još bilo ovde, ovaj deo sveta je ličio na nešto. Ulupaćete novca i novca (zapravo preliti bratiji) a iza vas će ostati posečena stabla i saobraćajni krljanac gori nego što je bio.
Sve što su radili u ovom gradu su zglajzali- probiju rokove, naraste cena, vrlo brzo po zvaničnom završetku radova idu popravke a najčešće je jedan podoban ponuđač na tenderu!
Dosta više!!!
Kruzni tokovi svuda u svetu resavaju saobracajne guzve. Kod nas u startu vozaci nisu pravilno nauceni kako da ga koriste. Ukoliko svako pravilno vozi kroz kruzni tok nikada ne moze doci do kontakta dva vozila. Drugo cena je uvek upitna posto sam siguran da bi se mogao uraditi daleko jeftinije. Ovde jedna firma bliska vlasti dobije posao,a onda i podizvodjac ima podizvodjaca koji su takodje bliski vlasti. Tako neki posao kosta 2 ili 3 puta vise.
To nije raskrsnica toliko frekventna kao druge, npr futoska pijaca, ugao kod merkatora itd. Po projektu od ovog turbo kruznog toka u pravcu promenade na 100m dalje se planira semafor. Pa ako ubrzavate saobracaj kroz kruzni tok, zasto ga onda odmah kocite posle 100m na semaforu. Besmisleno
P.S. Dragi moji Novosadjani, pomozite interesovanjem za ulicu Dragoslava Srejovica, najopasniju ulicu u NS. Asfaltiran put gde lete automobili, a nema pesačke staze za stotine dece na putu do svojih škola. Jeziv je prizor kada vidite male dečije glavice pored kojih na pola metra prolaze branici kamiona tegljača, kipera, autobusa. Ovo je valjda prioritet za potrošnju gradskog novca. Kada se desi neko zlo onda je kasno. Zapamtite ulica DRAGOSLAVA SREJOVIĆA.
Ajde neka završe prvo sve što su započeli, pod broj jedan, pa onda neka poprave i privedu nameni sve što su završili, a nije dobro, pa neka onda počinju dalje...
U jedinom gradu na svetu gde kružni tokovi usporavaju saobraćaj, gde su lica polovine vozača pri ulasku u kružni tok oličenje istinskog užasa, ne pomažu ni turbo mega ultra rešenja.
Ne podrzavam izgradju nikakvog kruznog toka, izuzetno lose resenje, gde god ste ga uveli smao je usporio saobracaj, gluperde neopevane, ukljucujuci vas koji podrzavate, zaljubljeni u kruzne tokove a da ni sami ne znate zasto, rekao vam stric iz Beca da je to dobro resenje valjda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
ANKETA: Podržavate li izgradnju "turbo" kružnog toka u Novom Sadu?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•11.10.2022.
•10:46 > 10:51
Komentari 78
Milos NS
Marko NS
Marko
Vlada
Da si barem 2% u toku znao bi da ova raskrsnica uopšte nije toliko zakrčena da je potreban kružni tok, a on usotalom neće rešiti ništa ako se potpuno ne izbace pešački prelazi, što će opet dovesti do svakodnevnog pretrčavanja bulevara. DA da ne govorimo o tome da je svaka simulacija koju su predstavili javnosti dosad pokazala da ne postoji dovoljno prostora za kružni tok adekvatne veličine.
VB
Ovaj kruzni tok ovde treba. Kruzni tok treba staviti gde god može. Usporava a ne zaustavlja saobraćaj. Nema čepova a ni ozbiljnih nezgoda. Ovo su napokon rešenja. Još ako se uradi dobro sa nekom specifičnom skulpturom u sredini onda bi to bio pogodak.
lalos
Nemanja
Podzemni prolazi i uslovno desno u odvojene trake (i kažnjavanje na sva četiri "samo da obavim" vozača) su rešenje za saobraćajne gužve, kružni tok samo po sebi, bez ispunjenja gore navedenog je budalaština koja ima smisla samo od ponoći do 5 ujutro i to ne vikendom.
Vaske
Toliko važnijih saobraćajnih problema ima da se reši, a mi rešavamo jednu od raskrsnica koja zaista dobro funkcioniše. Što neko reče, šta će se dešavati kod Promenade kad svi lagano prođu kroz turbo kružni tok? Neće ni proći pošto će se nakupiti vozila do fakulteta.
@Lala
Fjutog i Vesternik
@Dejan
Da znaju šta rade imali bi nekada i zeleni talas na bulevarima. A pola raskopanog grada i problem da se dođe iz jednog kraja grada u drugi dovoljno govori o njihovom znanju.
Bojan
Kad poslednja budala hvali struku, mora da je struka sjajna.
Dejan
Pustite struku da radi svoj posao,verovatno tamo ima bar neko pametan , ko zna kako i zašto nešto radi.
Vaske
Salvador
Za intenzitet saobraćaja na postojećim kružnim tokovima i ostalim raskrsnicama sa semaforima na bulevarima, jedino što ima smisla su denivelisane raskrsnice.
Kružni
E, to će ispred promenade da bude svaki dan saobraćajni slom
/
Bik koji leži
Dušan Stojić
Što više takvih!
Ђорђе
Pera
markoni
Igor
Tja
Aca
Zagušenja su na rakrsnicama bul cara Lazara - Stražilovska, pa kod presecanja bul.oslobođenja, pa kod cara Dušana i na kružnom toku kod bul. Evrope.
Najmanji su zastoji gde treba da bude novi kružni tok cara Lazara i Fruškogorska.
Zeka
/
Zamenik zamenika
Limanac
Lala
Vjeternik
Rtt
Rade
maki
Limanac ceo zivot
љага шупак
:/
Pocetak ulice je u Novom Sadu, a nastavak posle table za ulazak u Veternik.
Tako da mozemo slobodno reci da se nalazi u delu grada koji se popularno zove Somborska ("Veternicka") rampa.
Gox
Ee da
KingSRB
Ivan Radojevic
Nikad nemozes iz unutrasnje trake da preseces put da izadjes nekome ko je u vanjskoj traci bez obzira dali se je prestrojio na ulazu ili nije. Plave boje je znak za prestrojavanje ali vama to nista ne znaci. I dalje na Bulevaru Evrope kod Lidla divljaci iz unutrasnje misle da mogu paralelno da skrenu prema Lidlu. Svaki dan ama svaki dan sudari.
Milana
Pera Minhen
Vule
june
Rasa sa salasa
A da li uopšte kružni tok na mestu ukrštanja Fruškogorske, i bulevara Cara Lazara? Apsolutno da. Ovo mesto vapi za kružnim tokom.
Alisa
gradjaninX
mrk
Baba Sera
@Limanac
Ištvan Bećar Pecaroš
Ako ideš skretanje odmah prvi izlaz, ili drugi izlazideš na desnu traku, ako ideš na dalje, ideš na unutrašnju traku i to je čitava filozofija...
Sve isto kao i običan kružni tok, samo što je i malkice fizički odvojeno i neukima nacrtano kako bi trebalo da se vozi u običnom križnom toku...
P.s. izgleda su SNS kadrovi iz NSa letovali u Hrvatskoj, iako im je zabranjeno, pa sada spinuju da je to holandski super giga mega kružni tok...
june
Bole
Ulica je JEZIVA. U pitanju su životi mališana. Kada vidite majke sa decom u kolicima na koja kače svetleća svetla i katadioptere da ih neko ne razvuče po asfaltu. Kada se nešto desi tragično, džaba da su nam kruzni tokovi od zlata. Kada bi neko iz grada izneo cenu koštanja za jedan običan trotoar za bezbedno kretanje pešaka, znam da bi svi žitelji ovog dela grada sami zajednički finansirali izgradnju trotoara spasa za decu.
VELIKO HVALA za sve koji se interesuju za ovaj slučaj i žele da doprinesu sprecavanju nekog novog zla na našim ulicama.
HVALA i vama što udarate manijački minuse, i Vašu decu sam upozorio ovim komentarom da izbegavaju ulicu D. Srejovića
CK
Maki
Ne trošite BESPOTREBNO
Stohadin
A razlog je kompletna situacija u zemlji koja decenijama uništava srž ove zemlje,a to je narod.
g pen
hm
Limanac
ФИРМА 1989
Нека уведу ово на углу Јеврејске и Михајла Пупина са подземним пролазом, убрзаће се саобраћај много, пешаци бити безбеднији. Добили би бржи градски превоз на тој деоници а то је нешто чему теже. Више ствари би било решено тиме. Само би требало стајалишта код позоришта увући
Vidim
preseo vam sendvic dabogda
Nada
Mladen
Nepotrebno. Ali zato kod Merkatora ostanem da kampujem.
Dodatno - na animaciji novi semafor 50m od turbo naprednog toka?
Sta smo time dobili? Opet semafor kao sto je i bio kod cesme?
Debilana teska... I ono sto anketa pita iako nosi najmanje bodova trenutno - sta vredi sve kada policija dozvoljava brbanima da parkiraju na trotoaru i u sabracanoj traci i kada nemamo ni 5% kulture u saobracaju kao sto nemamo ni u medjuljudskoj komunikaciji...
nije Mile veverica
Jedna stvar je da li na toj lokaciji treba kružni tok.
A sasvim drugo je kada se tako nešto i primeni pa onda da sud o tome. Imao sam priliku voziti kroz ovako uređenu raskrsnicu. Utisak je dobar. Prvi put je bio šok jer su trake u jednom delu fizički odvojene i nemaš mesta za ispravljanje (prestrojavanje) u kružnom toku.
Posle je bilo ok. Bitno je da znaš kud si krenuo i iz koje trake se uključuješ. Što je nama i najteže.
Ako se ostave samo iscrtane pune linije, ništa se ne dobija. Nama puna linija ne predstavlja problem. Biće kao i svaka druga kružna raskrsnica. Ako se postave barijere, u vidu gumenih niskih barijera koje na sebi imaju katedioptere pa ih vidiš i u mraku, biće bolje. Ne mora bankina, betonska, mada ima i takvih raskrsnica.
Nisam iz te branše ali ima dobrih primera koje treba pogledati.
Nista
Cep postoji a osta e i ako bude bilo kruznog
Gde si bio - nigde
Sta si uradio - nista
Sedi drvo na drvo
Zebra
DžiajDžo
dogodine u Botošu
Mr. No
Ivan
Leđa da im vidimo!
Dosta više!!!
Petar
V
Graditi ga negde gde je potreban.
Nikola
Bole
P.S. Dragi moji Novosadjani, pomozite interesovanjem za ulicu Dragoslava Srejovica, najopasniju ulicu u NS. Asfaltiran put gde lete automobili, a nema pesačke staze za stotine dece na putu do svojih škola. Jeziv je prizor kada vidite male dečije glavice pored kojih na pola metra prolaze branici kamiona tegljača, kipera, autobusa. Ovo je valjda prioritet za potrošnju gradskog novca. Kada se desi neko zlo onda je kasno. Zapamtite ulica DRAGOSLAVA SREJOVIĆA.
Ubacite jos jedan
Giga
Ajde neka završe prvo sve što su započeli, pod broj jedan, pa onda neka poprave i privedu nameni sve što su završili, a nije dobro, pa neka onda počinju dalje...
Nemoj da se lažemo, nisu normalni šta rade.
Bojan
Gogi
Novosadjanin
DonJuan
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H